دي‌کانيو همراه ميلان به تهران نمي‌آيد
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 

حسين قدوسي در مورد اعلام ليست سايت باشگاه ميلان براي بازي روز پنجشنبه هفته جاري با پرسپوليس و همچنين تفاوت اسامي بازيکنان اين سايت و باشگاه پرسپوليس گفت: دو تفاوت در ليست ما و باشگاه ميلان وجود دارد، اولي مربوط به حضور کاخا کالادزه است که اين بازيکن بعد از توافق با نماينده مشترک باشگاه ميلان و پرسپوليس دعوت ما را پذيرفت و قرار شده به صورت جداگانه به ايران بيايد که البته تکيلف حضور او تا فردا شب مشخص مي‌شود.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: تفاوت دوم مربوط به دي‌کانيو است. اين ستاره سابق فوتبال به خاطر مشکلاتي که برايش به وجود آمده نمي‌تواند به تهران بيايد و از اين بابت از ما عذرخواهي کرد و قرار شد داريو شيميچ بازيکن سابق روسونري که 179 بار پيراهن اين تيم را به تن کرده به جاي او به تهران بيايد.

 




درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)